Kan ik producten retourneren?


Wil je een product retourneren?  Bij thelittletoyshop.nl is dat geen probleem. Misschien is een product toch niet helemaal wat je zoekt, of wil je hem liever ruilen voor een ander product. Voor online bestellingen geldt een zogeheten afkoelingsperiode van 14 dagen. 

 
Hoe kan ik op thelittletoyshop.nl bestelde producten retourneren?


Wil je een product retourneren? Ga dan als volgt te werk:
Neem na ontvangst van de bestelling, binnen 14 dagen, contact op met thelittletoyshop.nl. Gebruik hiervoor deze link: contactformulier. Vermeld bij het contact altijd je factuur- en ordernummer.


Stuur het product onbeschadigd en, in de originele verpakking terug naar thelittletoyshop.nl. De verzendkosten zijn wel voor jouw rekening. De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar thelittletoyshop.nl worden verzonden, zullen we helaas op jou moeten doorberekenen. 
Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, zullen we het aankoopbedrag van het product binnen 30 dagen overmaken naar het door jou opgegeven rekeningnummer. Belangrijk is dan wel dat we het product onbeschadigd retour hebben mogen ontvangen.

 
Mijn aankoop in de koelkast: 14 dagen afkoelen...


Voor bestellingen die je via internet doet, geldt de Wet Kopen op Afstand. Dit betekent dat je als koper recht hebt op een afkoelingsperiode van 14 dagen na levering van het product. Binnen deze periode kun je contact met ons opnemen om een afspraak te maken over het retourneren van het product.


Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden:
Kosten van de retourzending komen voor je eigen rekening
Producten moet je ongebruikt, onbeschadigd en voor zover mogelijk in de originele verpakking retourneren.
Hopelijk begrijp je deze voorwaarden. Maar vooral: weet dat we je altijd willen helpen.


Na het verstrijken van de afkoelingsperiode is het helaas niet meer mogelijk de producten te retourneren, tenzij je daarvoor een afspraak met ons hebt gemaakt. Wel kun je aanspraak maken op de garantiebepaling van het betreffende product. Thelittletoyshop.nl hanteert een garantietermijn die overeen komt met de fabrieksgarantie die gelden naast en onverminderd de wettelijk rechten van de consument. Neem contact met ons op, zodat we samen met jou de juiste stappen kunnen bepalen. Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier,  wij zullen je contactaanvraag zo snel mogelijk beantwoorden.

 

Oeps, beschadigd of verkeerd product ontvangen…


Het kan onverhoopt gebeuren dat een van de producten ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch schade oploopt voor of tijdens bezorging. Ook is het mogelijk dat het verkeerde product in jouw bestelling terecht komt. Wij raden aan om bij ontvangst van je bestelling de juistheid en staat van de geleverde producten te controleren (natuurlijk niet verplicht). Voor beide gevallen vragen we je contact met ons op te nemen via het contactformulier.

 
Klachtenprocedure van thelittletoyshop

 

Indien je een klacht hebt, of een tip horen wij dat graag. Wij zullen er alles aan doen wat in onze macht ligt om een ontstane klacht naar tevredenheid op te lossen. Belangrijk is wel dat je ons de klacht verteld. Doe dat middels ons contactformulier en wij zullen binnen drie dagen een eerste antwoord geven op je klacht. Mocht er daarna nog een vervolg nodig zijn zullen we je dat ook laten weten. 

Heb je een tip voor ons, is deze natuurlijk van harte welkom vul daarvoor ook het contactformulier in. 

Mocht je na de gehele afhandeling tevreden zijn met ons, laat dat dan even weten op onze google pagina. Bij voorbaat dank daarvoor.